Астана қаласы әкімдігінің бірыңғай байланыс орталығы – iKOMEK109 тұрғындарға көрсетілетін қызмет сапасын арттырып, өтініштерге жедел әрекет етуге мүмкіндік беретін жаңартылған ақпараттық платформаны – iKOMEK 2.0 іске қосады. Бұл туралы елорданың Коммуникациялар қызметінде өткен брифингте орталық жетекшісі Асқар Тақсымов айтып берді, – деп хабарлайды Ertenmedia.kz
Байланыс орталығы iKOMEK109 – елорданың өмір сүруін қамтамасыз ететін жүйенің негізгі буыны. 109 қысқа нөміріне 23 басқарма, 6 аудан әкімдігі, барлық коммуналдық қызметтер, лифт шаруашылықтары, ПИК және тұрғын үйлерді күтіп-ұстаушы ұйымдар біріктірілген.
Орталық жыл сайын 2,2 миллионнан астам өтінішті өңдейді. Күніне 8000-ға жуық қоңырау қабылданады – коммуналдық ақаулар туралы хабарламалардан бастап жедел араласуды қажет ететін төтенше жағдайларға дейін. Тұрғындарға ыңғайлы болу үшін және орталықтың тиімділігін арттыру мақсатында ақпараттық платформаны толық жаңғырту туралы стратегиялық шешім қабылданды.
Спикер Асқар Тақсымовтың айтуынша, алты жылдан астам жұмыс істеген ескі жүйе техникалық және функционалдық тұрғыдан ескірген. Ол сыртқы жеткізушілерге тәуелді болды, өзге платформалармен интеграцияланбайды және қазіргі заманғы цифрлық трансформация талаптарына сай келмейді.
Жаңартылған жүйе өтініштерді өңдеуді жылдамдатуға, бақылауды жақсартуға және ашықтықты арттыруға бағытталған бірқатар жаңа функцияны қамтиды.
Енді әрбір пайдаланушы өз өтініштерінің тарихын көріп, олардың мәртебесін қадағалап, қызметтердің жұмысын бағалай алады. Бұл жүйемен өзара әрекеттесуді анағұрлым ашық әрі басқаруды ыңғайлы етеді.
Операторлар мен жедел қызмет мамандары бір уақытта үш байланыс желісімен жұмыс істей алады, бұл ретте нақты жұмыс орнына байланбайды. Бұл – көшпелі бригадалар мен шұғыл әрекет ету қызметтері үшін өте өзекті шешім.
Арнайы интерфейс арқылы өтініштерді нақты уақыт режимінде қадағалап, сараптамалық мәліметтерді алу мен экспорттау мүмкіндігі бар. Бұл өтініштерді орындау сапасын жедел бақылауға және шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Сондай-ақ, жасанды интеллект технологияларына негізделген цифрлық векторлық база әзірленді. Ол нормативтік құжаттар мен үлгілерді біріктіріп, операторларға азаматтардың өтініштеріне нақты әрі жедел жауап беруге көмектеседі.
«Бүгінде iKOMEK 2.0 жүйесі Астананың барлық 6 аудандық әкімдігі мен 23 басқармасында енгізілді. Қызметкерлер мен қала тұрғындарынан тұрақты түрде өзара байланыс жиналып, соның негізінде жүйе жетілдіріліп, толықтырылуда.
Басым бағыттардың бірі – жүйенің функционалын кеңейту мен дамытуды жалғастыру. Болашақта жасанды интеллектке негізделген жаңа шешімдер енгізу жоспарланып отыр – бұл процестерді автоматтандыруға, сұраныстарды өңдеудің нақтылығын арттыруға және қаланың қажеттіліктерін болжауға мүмкіндік береді. iKOMEK 2.0 – елорданың цифрландыру және қалалық қызметтерді трансформациялау бағытының қисынды жалғасы. Жаңа платформа аясында елорда «ақылды» және тұрғындарға бағдарланған қала болуға тағы бір қадам жасайды. Мұнда халықтың қажеттілігі – басты назарда, ал қалалық қызметтер – жедел әрі үйлесімді жұмыс істейді», – деді Асқар Тақсымов.